Încercăm pe cât posibil să răspundem la întrebările pe care le primim frecvent de la cei care ne solicită serviciile.
Comunicarea este esențială, este temelia colaborării noastre, atât pentru a ști toate detaliile cazului, cât și pentru a vă ține la curent cu evoluția demersurilor juridice. Putem stabili împreună canalele optime de comunicare, convenabile ambelor părți. Nu sunt excluse întrevederile unu la unu, completate de discuții telefonice sau comunicare prin mijloacele moderne – email, mesagerie, etc.
Întrevederile în colaborarea client-avocat depind de o serie de factori: complexitatea cazului, evoluția acestuia, tipurile de demersuri legale necesare, etc. Prin urmare, nu există un număr standard de întâlniri, însă voi ține cont de limita timpului disponibil al solicitantului.
Prin consultanță inițială înțelegem o primă discuție despre situația juridică în care vă aflați. Puteți solicita acest serviciu, independent de viitoarea decizie pe care o veți lua, de a colabora sau nu. Este momentul în care vom discuta detaliile cazului și vom face o evaluare privind opțiunile juridice. Totodată, atât cât este posibil în faza inițială, vă vom explica pașii juridici următori și vom estima unele costuri implicate.
Serviciile noastre juridice se adresează tuturor, implicit celor care se află în faza de urmărire penală sau cu un proces deja inițiat. Vom revizui împreună documentele și informațiile referitoare la caz, astfel încât să creăm strategia juridică de implementat. Putem prelua și cazuri ale celor care își doresc să facă recurs sau să redeschidă un proces.
Da, preiau cazuri din alte orașe, în funcție de specificul cazului și de cerințele logistice. Este important să discutăm despre aceste aspecte în prima ședință de discuții, în faza de consultanță.
Serviciile noastre se adresează persoanelor fizice, cât și celor juridice. Acoperim o gamă extinsă de nevoi juridice corporative, de la contracte la litigii comerciale.
După consultanța inițială, în care discutăm detaliile cazului, vă pot oferi o estimare a costurilor și timpului necesar în termen de câteva zile, astfel încât să puteți lua o decizie informată.
Ne folosim de mijloacele de comunicare online, astfel încât să facilităm procesul de colaborare. Este în beneficiul ambelor părți implicate să economisim timp și să ne folosim de toate mijloacele posibile pentru a iniția o colaborare. Avem însă nevoie și de metode sigure și conforme, care respectă reglementările în vigoare. Asistența online sau telefonică este acordată clienților existenți.